*PRESENTACIÓ DEL BLOG:

BENVINGUTS I BENVINGUDES a aquest recurs didàctic i innovador que ens ofereix un espai virtual on COMPARTIR idees i experiències amb altres amics i amigues de l’Educació Física!. Espere siga un mitjà de comunicació complementari que m’ajude a reforçar i donar a conèixer allò que fem el meu alumnat i jo amb la nostra amiga, en el pati o gimnàs de l'escola. Inicie aquest nou repte, motivada per difondre la importància de l’Educació Física per a la nostra SALUT (psicosociofísica) i per continuar APRENENT i CONÈIXER-LA cada vegada més. Pretenc a la fi, aconseguir que tant l’alumnat com la resta de la comunitat educativa, la valoren i estimen con realment es mereix; com una AMIGA que ens pot acompanyar i ajudar en el camí de tota la nostra vida.

21 dic 2014

BON NADAL I FELIÇ 2015!!

"MAFALDA  VE  AL CERVANTES" és el projecte que portem a terme aquest curs dins del pla lector i per això, hem decorat les portes amb els seus personatges. Enguany amb l'ajuda de cinquè PEV, hem creat a Manolito, que amb un parell de globus, s'ha enlairat en un cel ple d'estreles.
Amb ell, us desitgem a tots i totes un MOLT BON NADAL i FELIÇ 2015!!

Aquest primer trimestre s'ha acabat i aci teniu algunes de les activitats que hem fet. 
QUE DESCANSEU I GAUDIU MOLT!!.



22 jun 2014

JOCS FRESQUETS

A finals del TERCER TRIMESTRE,  hem realitzat vàries sessions amb JOCS  D'AIGUA i ací teniu les FOTOS d'algunes activitats que mostren lo bé que ens ho hem passat.

                                             
                                          

QUE PASSEU MOLT  BON  ESTIU!!

7 abr 2014

QUÈ HEM FET AQUEST SEGON TRIMESTRE A CLASSE?


Aquest segon trimestre, amb l'alumnat del tercer cicle hem estat treballant de nou els RODAJOCS amb les plataformes rodants, els patinets i els patins. Hem pogut realitzar jocs cada vegada més complexos i alhora, recordar altres vivenciats en cursos anteriors.També, hem treballat els JOCS DE LLUITA COL.LABORATIVA al gimnàs, aprenent a prioritzar la SEGURETAT dels companys i pròpia en els diferents jocs. A més a més, amb els sisés hem treballat l'expressió corporal amb algunes sessions de HIP-HOP, ajudant-nos d'alguns tutorials d'internet mitjançant l'ús de la pizarra digital a l'aula d'audiovisuals. La finalitat era mostrar-los l'ampli ventall d'activitats que ens ofereix l'àrea d'Educació Física i com poden emprar les noves tecnologíes per afavorir l'autonomía en l'aprenentatge "online" de diferents pràctiques físiques. A continuació, us deixe dues presentacions de fotos del que hem fet al llarg del trimestre:



                                    


ESPERE QUE US HAGEN AGRADAT!!

23 dic 2013

AMB UN PARELL D'ARBRES MUSICALS :BON NADAL I FELIÇ 2014!!

Aquest curs 2013-2014, la temàtica o fil conductor és "La Música en viu", ja que Júlia (mestra de música i cap d'estudis) està portant a terme el seu projecte anomenat així, implicant a tota l'escola. Per això enguany, hem decorat les portes de les classes amb arbres musicals fets amb pentagrames i notes musicals que cadascú ha personalitzat al seu estil. Per la meua banda, com estic fent els darrers cursos, aprofite aquesta decoració de la porta per a penjar-la al blog i convertir-la en la meua felicitació nadalenca per als que el seguiu. Enguany amb la col-laboració de l'alumnat de 6éPIP a qui impartisc la plàstica, hem creat i plantat dos arbres musicals amb els que us desitge que gaudiu de molts MOMENTS FELIÇOS amb la vostra gent i que el 2014, vinga carregat  de MOLTES IL-LUSIONS, SALUT I AUTOMOTIVACIÓ!!.


En aquesta ocasió, us convide a navegar cap a dues direccions. Per un costat us deixe un enllaç a un relat anomenat EL CAVALL EN EL POU perquè en els temps que corren, hem d'aprendre a contrarestar les adversitats per a finalment sortir de la foscor amb l'afany de superació i l'espirit de sacrifici que ens aporta la pràctica constant d'exercici físic i esportiva. Per altre costat, ja sabeu com m'agrada el llenguatge dels contes i en aquestes dates pense que aquest de LA CIUTAT DELS POUS pot fer-nos reflexionar sobre els aspectes materials i la comunicació vertadera amb els altres i amb nosaltres mateixa. Les dues direccions de navegació us porten cap a dos autors que m'agraden i que tenen llibres prou interessants.
Espere que tingau una NAVEGACIÓ AGRADABLE, AMB BONA MÚSICA I MILLOR COMPANYIA!!.