*PRESENTACIÓ DEL BLOG:

BENVINGUTS I BENVINGUDES a aquest recurs didàctic i innovador que ens ofereix un espai virtual on COMPARTIR idees i experiències amb altres amics i amigues de l’Educació Física!. Espere siga un mitjà de comunicació complementari que m’ajude a reforçar i donar a conèixer allò que fem el meu alumnat i jo amb la nostra amiga, en el pati o gimnàs de l'escola. Inicie aquest nou repte, motivada per difondre la importància de l’Educació Física per a la nostra SALUT (psicosociofísica) i per continuar APRENENT i CONÈIXER-LA cada vegada més. Pretenc a la fi, aconseguir que tant l’alumnat com la resta de la comunitat educativa, la valoren i estimen con realment es mereix; com una AMIGA que ens pot acompanyar i ajudar en el camí de tota la nostra vida.

30 mar 2015

UN UNIVERS DE POSSIBILITATS: RODAJOCS, JOCS DE LLUITA, COLPBOL...!

En aquest segon trimestre, hem tingut al Ceip. Cervantes de Dènia les carnestoltes més galàctiques que es recorden. Mafalda ha decidit explorar l'univers i de pas, buscar a Manolito que encara deu estar allà dalt tractant de contar totes les estreles.
Nosaltres igualment, hem estat explorant l'univers de possibilitats que l'Educació Física ens ofereix. Entre elles, enguany hem estat treballant el COLPBOL i després hem participat en la 1ªTROBADA ESCOLAR DE COLPBOL EN DÉNIA. Concretament, en les instal-lacions de les Madrigueres el passat dijous 12 de Març. Va ser una jornada esportiva i de convivència amb altres escoles públiques de la localitat amb les que varem jugar partits de Colpbol i també a alguns jocs tradicionals. Tot va estar molt bé, gràcies a la tasca d'organització i de participació d'alumnes de F.P de l'IES Historiador Chabas i del seu professor Jesús. Esperem repetir en pròximes ocasions!.
Ací us deixe algunes de les activitats realitzades aquest trimestre i  les fotos de la trobada de Colpbol:


                                    










21 dic 2014

BON NADAL I FELIÇ 2015!!

"MAFALDA  VE  AL CERVANTES" és el projecte que portem a terme aquest curs dins del pla lector i per això, hem decorat les portes amb els seus personatges. Enguany amb l'ajuda de cinquè PEV, hem creat a Manolito, que amb un parell de globus, s'ha enlairat en un cel ple d'estreles.
Amb ell, us desitgem a tots i totes un MOLT BON NADAL i FELIÇ 2015!!

Aquest primer trimestre s'ha acabat i aci teniu algunes de les activitats que hem fet. 
QUE DESCANSEU I GAUDIU MOLT!!.



22 jun 2014

JOCS FRESQUETS

A finals del TERCER TRIMESTRE,  hem realitzat vàries sessions amb JOCS  D'AIGUA i ací teniu les FOTOS d'algunes activitats que mostren lo bé que ens ho hem passat.

                                             
                                          

QUE PASSEU MOLT  BON  ESTIU!!

7 abr 2014

QUÈ HEM FET AQUEST SEGON TRIMESTRE A CLASSE?


Aquest segon trimestre, amb l'alumnat del tercer cicle hem estat treballant de nou els RODAJOCS amb les plataformes rodants, els patinets i els patins. Hem pogut realitzar jocs cada vegada més complexos i alhora, recordar altres vivenciats en cursos anteriors.També, hem treballat els JOCS DE LLUITA COL.LABORATIVA al gimnàs, aprenent a prioritzar la SEGURETAT dels companys i pròpia en els diferents jocs. A més a més, amb els sisés hem treballat l'expressió corporal amb algunes sessions de HIP-HOP, ajudant-nos d'alguns tutorials d'internet mitjançant l'ús de la pizarra digital a l'aula d'audiovisuals. La finalitat era mostrar-los l'ampli ventall d'activitats que ens ofereix l'àrea d'Educació Física i com poden emprar les noves tecnologíes per afavorir l'autonomía en l'aprenentatge "online" de diferents pràctiques físiques. A continuació, us deixe dues presentacions de fotos del que hem fet al llarg del trimestre:



                                    


ESPERE QUE US HAGEN AGRADAT!!